måndag 31 december 2012

Idag avslutas detta år

Idag gör vi ett avslut på 2012.
Detta år har nog varit ett av de mest betydelse fulla åren i mitt liv, första 7 månaderna var jag gravid och kände hur ett litet liv utvecklades och växte inuti mig. Sen kom han till världen vårat lilla underverk sen dess har jag njutit av att vara mamma till honom. Har även hunnit med att gifta mig. Så jag kan nog lugnt säga att det hänt positiva saker i mitt liv under året.
Visst har det hänt negativa saker med, har förlorat människor som betytt mycket för mig och upptäckt att folk jag trodde var mina vänner inte var det men sånt är livet.
Under året har jag lärt känna några nya människor som jag hoppas kommer att stanna kvar i mitt liv för lång tid framöver.
Till alla mina vänner ni vet var jag finns om ni vill mig något eller bara vill snacka lite goja, min dörr och mina öron är öppna för er!
Gott nytt år till er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar