onsdag 10 maj 2017

Tiden går

Har haft en massa att göra den senaste tiden. Mycket har hänt... En gammal vän gick bort vilket jag haft lite svårt att ta till mig, han va yngre än mig och en av de vänligaste och mest genuina människorna jag känt. Men nu är han i Nangijala med alla våra vänner som gått dit innan. Detta har gjort att jag upptäckt hur mycket jag saknar att ha nån nära vän här. En sån som känner mig och ser o hör när jag inte mår så bra som jag säger och som finns där. Men dessa växer inte på träd....
Årsdagen av min älskade Selmas bortgång har också varit och att det gått 7 år sen hon gick bort kan jag knappt förstå eftersom det fortfarande gör lika ont i hjärtat av saknad som när hon precis somnat in. Älskade jycke du kommat för alltid vara älskad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar