fredag 29 juni 2012

Barnmorske besök

Igår var jag till BM och fick veta att mitt blodtryck gått upp en del och att han vill att jag kommer dit på ett extra besök nästa torsdag, inte så kul kanske. Men med lill pluttis var allt OK, huvudet hade fixerat sig djupt in och långt ner så som BM förklarade det för mig, hon hade svårt att hitta det lilla huvudet först bara för att det låg så som det låg =) Känns bra att veta att allt är OK med bebben, då kan jag stå ut med att må halvtjyvens själv. Fick även ett par kryckor att gå med för att avlasta fogarna, bara att hoppas på att det funkar för att ha så ont som jag har nu är inget kul alls. Kan ju knappt ta mig fram, tur är väl att man är så förbannat envis som man ändå är annafrs skulle min kära karl få göra precis allt, iofs så är det han som damsuger och städar osv men jag lagar lite mat och diskar iaf när jag inte har för ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar