torsdag 7 juni 2012

FB

Upptäckte härom dagen att vissa människor har tagit bort mig från sina vänlistor. Det tog inte mig lång tid att klura ut varför med flera av dom. Största anledningen är, vad jag tror, att jag inte hafr samma politiska åsikter som dem och att jag inte är tyst om vad jag tycker och tänker i vissa frågor samt att en del låtar som jag lagt upp på FB inte varit PK enligt dom. Kan lugnt säga att jag klarar mig utan dessa människor, för enligt mig är de ganska så inskränkta, för vad jag vet så har vi rätt att tycka, tänka o tro vad vi vill i detta land. Men jag vet att en del människor anser att så ska det vara men bara om man tycker som dom. Jag är och har aldrig varit den som håller med folk bara för att kunna behålla bekanta.

Säger bara som jag sagt i många år : " Ta mig som den jag är annars skit i det."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar