torsdag 14 juni 2012

Ibland så är man...

Ibland så funderar jag på om jag är dum på riktigt eller om jag bara låtsas... Idag så hade jag och min lilla hjälpreda tvättstugan och allt gick bra som vanligt men mina höfter och fogar är väl inte riktigt på samma plan som mig när det gäller att göra saker. Efter tvättstugan så åkte vi till EKO-hallen och inhandlade lite pärlor och pärlplattor så att vi har något att göra om det är tråkväder ute. Vi käkade även lunch och sen efter shoppingen lite glass, det var inte helt fel vill jag lova men nu när man väl har kommit hem så skriker mina fogar åt mig att jag måste vara den mest idiotiska gravida människa som gått i ett par skor, har ju så förbenat ont i fogarna men nu har jag iofs inte tänkt att göra särskilt mycket mera idag. Tror att det får bli en riktigt soft och lugn dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar