fredag 1 juni 2012

Dagen som den varit hittills

Idag har vi haft en lugn och skön dag och bara varit. Jag har tänkt en hel del på livet i allmänhet och kommit fram till att många tar alldeles för mycket givet. Själv är jag lycklig över att ha min lilla familj som snart blir lite större och självklart är jag lycklig över att ha mina föräldrar, min älskade syster och broder med sin fina familj i mitt liv. Det är inget jag tar förgivet det kan jag lova. Något annat jag äldrig skulle ta förgivet är de vänner som jag har, ni vet vilka ni är och vad ni betyder för mig. Sen har vi ju den så kallade utökade familjen dit jag räknar min övriga släkt som jag har kontakt med och sambons familj, ni har alla en plats i mitt liv.

Idag har jag suttit och broderat en del så snart är jag klar med senaste projektet. Mina handarbeten kan man beställa och köpa priser och liknande kommer vi överens om då ;)

Ha en trevlig kväller!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar