onsdag 20 juni 2012

Slösat lite ;)

Idag känns det som om jag gjort något iaf. Var iväg till babyproffsen och hämtade ut gratispaketet, gratis är ju alltid trevligt. Men vägen det tog ju bra mycket längre tid än jag räknat med då bussarna går enligt sommartidtabell och den första bussen jag tog var någon minut sen så jag missade bussen ut till babyproffsen och fick åka ner på stan först för att ta en annan buss och den fick jag vänta på i ca 20 minuter *suck* hade jag väntat på den jag hade tänkt att åka med hade jag fått vänta dubbelt så länge...
Efter att jag varit på babyproffsen så upptäckte jag att det var ca 30 minuter tills bussen in till stan skulle gå så istället för att bli irriterad över det gick jag och köpte mig en mjukglass och satte mig i solen och njöt av den goda glassen och den underbara värmen från solen.
Väl nere på stan igen så gick jag in på B young då det var halva priset på allt i butiken, hade inte väntat mig att hitta något som jag kan ha nu men hade tur hittade en randig oversize klänning och en aprikos ärmlös tunika/klänning i typ plysch eller liknande som båda passade mig ypperligt så jag slog till och köpte dem =)
Oversize klänningen är såååååå underbart skön att ha på sig så det är inte klokt.
Denna lilla tripp idag innebar inte särskilt mycket promenerande men tydligen tillräckligt för att jag ska ha ont i fogarna nu =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar